Matt Chojnacki Attempts Illegal Ski Jump

Matt Chojnacki attempts "Quad-quad" Aerial.
  • Jonny Murray

    1:25 They should have just gotten the real guy to play himself instead of Matt Damon.

  • Isaac Opedal

    Is it just me or is that the bad guy from Brink!?

  • Feza Ozenc

    This is a hidden Nissan commercial. Don’t watch.

  • balf1111117373

    Imagine if they banned tricks in extreme sports. Imagine fmx if they banned backflips. Look how much the sport has progressed since the first one was landed

  • Tokin

    He didn't even land it! he fell on his back then got back up.... lame. Snowboarding is way better in every aspect anyway.

  • Starun

    what the fuck is up with the music though

  • PattyMagoo

    Grabs * not retarded clothes = cool

  • Ben Coates

    The music is questionable

  • Melissa Munden

    NERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRD

  • Hokira Mitshi

    Why is there a girl moaning in the music?

  • TheEverythingKing85

    Nitro circus aint even done this yet, shit boi

  • McSheesh

    Boii Marcus Kleveland has to be in jail right now!!1!!!

  • big O'Sullivan

    Guy must be brain dead falling like that daily

  • Disquo

    Jess christ it's Jason Bourne

  • shootsbraw

    Wtf is this euro porn music lol?!

  • Willam Snyder

    illegal? what prison is he at

  • MadMetalManiac74

    Didn't exactly land it lol.

  • Eks De

    its a ski video with 80s porn music lel

  • Jordan F

    SONY DVD VIDEO SPONSOR LOL

  • Max Boof

    Disliked because of the retarded background music.

  • Legend

    This is better than Half-PiPe, SHAUN,

  • Dave Ross

    If you think it's lame, then don't watch it. Stick to goofy off-axis spins that people pretend are actual flips but with some fucked up counting that doubles up on rotations... If you're counting independent rotations, then something like e.g. quad cork would at best be 4 off-axis flips plus a full spin, so 5 total. Now bitch all you want about the lack of style etc, but here he's doing 4 flips and 4 spins, so 8 total - and this was from around 2001? Hell, Franke Bare's triple-twisting quad (the video of which Matt references with the "this isn't an attempt..." line) was from 1983. But I guess it's better to be less skilled and years behind as long as you can convince others that it looks cooler?

  • beefcurrywithrice

    Why putting porn music in the background ?? 1:44 sex noise ???? @@

  • KoivuTheHab

    The porno background music is cute.

  • Pagan

    I am confused... Explain the illegal part for me plz. Illegal trick but there was a judge that gave him 5/10. So, im guessing the judge is his partner in crime then...? :D

  • Rick Taylor

    What's with the back ground music at the end. Is this some twisted version of fight club?

  • lllEwoklll

    those fucking french.

  • Kirk Meyers

    It's crazy to think this was only 6 years ago and now guys are doing 9 rotations and 8 backflips

  • No! I'm Here To Warn You !

    The french are a pathetic society.

  • Blake Kapela

    this man really is a super human

  • Oot spagoot

    Why not do 1 twist on each flip?

  • Dan Mills

    This is stupid shit.

  • aspenrebel

    How do you know that you are DOING 4 Flips and 4 Twists, and not just fluttering around in the air until you corkscrew yourself into the snow? Anything past 1, and I'm lost!!!

  • M

    Burger comment was a bit harsh.

  • Jasham vlogs

    That background music tho

  • glcwhistler

    I was still waiting for some Japanese guy to ask.. "What a da fuck is a Chinese downhill?"

  • Geoff Longford

    Sky jumping sucks dicks be the sound of it.

  • Ry Guy

    This is the most early 2000s thing I’ve ever seen

  • Jody D

    Even the names of these tricks are uncool, quad quad lol they should at least give it a cool name

  • Bradley Buckle

    This is the most early 2000's thing I've seen in a while

  • Vladimir Poutine

    LOL fucking ifs trying to regulate progression

  • FAGGOTWARE STUDIOS

    illegal? Call the ski police

  • Ben Hahn

    I'm never gonna find aerial skiing entertaining. It just looks so damn uncool. It's way closer to gymnastics than skiing. Freestyle skiing is better by a mile.

  • Josh Pelletier

    Illegal move!! I fucking hate all of you who fallen for this shit. It's "illegal" to push the sport forward. $$$ is the motive.

  • Climbaholic

    What am I missing? It wasn't illegal that day and he didn't land it. Lame

  • John Jacob

    Lol who is this guy... so lame

  • okokok i know

    Oh no, not the quad quad! What a brave soul attempting an illegal ski jump. boy he's got a lot of balls!

  • Drumbo

    Need more downhill footage to really appreciate that, still awesome!

  • nicole caves

    6 years later, no longer illegal! Crazy how quickly freestyle sports change. Guess I won't ever become a pro...

Jumping the K120 - Lake Placid, NY
Goofiest Warren Miller Film Moments
352 feet ski jump of Fred Syversen on the Perfect moment /nuit2laglisse film tour
Origins of Freestyle Skiing
Skeleton Racing | How They Train | TIME
How Billy Morgan Stomped the World's First Quad Cork
Chairlift- Funny Disasters- Part 2
24-Story Backwards Ski Jump and Gnarly Crash
Utah Bucket List: Freestyle Ski Jumping at Utah Olympic Park
Freddy Krueger - Water Ski Jump Record - 250ft.
Pt. 1: How to ski switch
Fastest snowboard on a bobsleigh run - Classics
© 2018 Первый канал программа — Программа первого канала, самые актуальные теле передачи смотри онлайн
Все материалы, размещенные на сайте 1tvprograma.ru, взяты из открытых источников (yandex.ru, google.com, youtube.com и прочих общедоступных ресурсов), принадлежат их владельцам и предоставляются исключительно в ознакомительных целях.